sreda, 27. avgust 2014

Bodi modna #2

Tale ogrlica, ki vam jo tokrat predstavljam, je zares najbolj univerzalna ogrlica, ki sem jo kadarkoli nosila. Če se ne morem odločiti katero ogrlico naj imam določen dan/večer na sebi, je ta ponavadi tista po kateri največkrat posežem. Doma imam že 2 taki ogrlici, ampak sem jih res ponosila že do konca - nista več primerni za v javnost :D

Sama imam raje zlate verižice in ogrlice, točno tole na sliki lahko dobiš TUKAJ. Trenutno je cena znižana - 8,95€, predlagam pa jo vsem, ki se ne želite omejevati pri barvah ogrlic in imate raje take, ki jih lahko kombinirate k vsakemu outfitu :)


Preglej še ostalo ponudbo na Bodimodna.si in si izberi svojo, ker imajo hudo znižane cene ;)



lovies, KatjaSpanka

6 komentarjev:

  1. Odgovori
    1. Hvala Evelina! Ravno prebiram tvoj blog, mi je zelo všeč! :))

      Izbriši
  2. odtenek šminke je svetoven.
    občodujem ljudi ki znajo skombinirati takšne in podobne ogrlice ker sama sem takšna da vedno nosim eno verižico in nisem nek nakit ''freak'' edino če me kakšen dan prime ko mam več časa. se pa trudim :)

    OdgovoriIzbriši