sobota, 4. oktober 2014

1. Nega obraza - Salon Lepote Sijaj

Pozdravljene damice!

Verjetno ste na moji facebook strani zasledile, da sem prejšni teden obiskala nov kozmetični salon v Ljubljani: Salon Lepote Sijaj.



Najprej naj povem nekaj besed o samem salonu. Nahaja se v centru Ljubljane, salon ima svoja parkirna mesta, prav tako pa je povsem dostopen tudi tistim, ki pridejo z mestnim prevozom (v bližini je kar nekaj avtobusnih postajališč). Salon Lepote Sijaj je odprla zelo prijazna in nadvse zagnana lepotička Ingrid Mulec - punca je stara le 20 let in ima opravljeno kozmetično šolo ter pridobljene certifikate za podaljševanje trepalnic in vse ostale storitve, ki jih v svojem salonu izvaja. 


takole te Ingrid pričaka :P

Sama sem se po pogovoru z Ingrid odločila za nego obraza, vse ostalo pa sem prepustila njej. Najprej mi je povsem očistila obraz s čistilno peno, nato pa mi je naredila še kako potreben piling obraza. Na koncu "začetnega" dela nege obraza mi je za nekaj minutk nastavila paro - s tem so se mi odprle vse pore na obrazu. 



Potem je sledilo čiščenje z ultrasonicom. To je naprava, ki iz kože potisne vso umazanijo (ogrce in mozoljčke, ki morda sploh še niso prišli ven) ter očisti še tako zapolnjene pore. Postopek je bil sicer malce boleč, a ker sem bila odločena, da želim lepo in sijočo kožo, sem seveda potrpela - je pa res, da mi je Ingrid morala kar precej očistiti pore. Po končanem postopku z ultrasonicom, je sledilo umirjanje kože z visoko frekvenco. Tudi to je naprava, ki nekako umiri kožo in "osuši" razdražene pore, kjer so bili mozoljčki. 



Ingrid je potem "namešala" moji koži prilagojeno ampulo, ki nahrani in navlaži kožo, nato pa mi je s hladnim kladivcem pospešila postopek vsrkavanja ampule v kožo. Res dober občutek! Na koncu mi je na obraz nanesla še masko, ki prav tako nahrani, pomiri in osveži kožo, na oči pa mi je položila še vatke, namočene v mešanico, ki zmanjša podočnjake. 





Ker sem se potem odpravljala še po opravkih, in vse vemo, da je koža še nekaj časa po taki obrazni negi malce rdečkasta, mi je Ingrid na obraz nanesla mešanico olja za nečisto kožo in obarvanega minerala - skupaj zmešana delujeta kot tekoča podlaga, ki dejansko ne maši por in kožo nahrani, pusti pa se ga lahko na obrazu tudi cel dan. 

Z Ingrid sva se dogovorili, da pridem na nego obraza še nekajkrat, da se moja koža sčisti tudi na dolgi rok. O vsakem obisku bom napisala tudi objavico, tako da boste lahko sledile "moji poti do očiščene kože" :D


Če pa že imate lepo in negovano kožo na obrazu (prave srečnice!!!) pa se lahko v Salonu Lepote Sijaj oglasite tudi na podaljševanju trepalnic, manikuri in pedikuri, depilaciji ali pa na limfni drenaži in anticelulitni masaži ;)

geli zanimivih barv že čakajo na vaše nohtke ;)

velika izbira barv in dodatkov za nohtke :)

limfna drenaža, pripomočki za depilacijo


Ingrid vam z veseljem svetuje in pomaga, zato hitro klikni TUKAJ in na facebooku pritisni en LIKE za njen salon ter jo povprašaj o čemerkoli želiš :)

Ingrid, tebi pa res en velik HVALA, da mi pomagaš priti do lepe in sijoče kože na obrazu! :)))


lovies, KatjaSpanka

Ni komentarjev:

Objavite komentar