četrtek, 9. april 2015

Tekoče podlage, ki so me navdušile!

Hola! :)

tokrat bom govorila o tekočih podlagah. O tistih, ki so me navdušile in tistih, za katere upam, da me še bodo. Preizkusila sem jih že kar nekaj, pa se seveda niso vse izkazale. Imam namreč mešano do mastno kožo, torej mora biti izdelek namenjen taki koži ter s tem poskrbeti, da se mi koža ne bo prehitro zmastila, po drugi strani pa precej občutljivo oziroma kot sama rada rečem acne-prone. To pomeni, da se mi zelo hitro naredijo mozoljčki (včasih tudi akne), če dam na obraz kakršnokoli preagresivno stvar ali tako, ki bi mašila pore. In ker se zadnje leto ukvarjam predvsem s tem, kako kožo na obrazu čim bolj izboljšati ter umiriti stanje (po zaključku jemanja kontracepcijskih tabletk se mi je koža zelo poslabšala), sem se osredotočila tudi na tekoče podlage, ki bi pripomogle k izboljšanju kože.

Rada imam dobro prekrivne podlage, ker moram prekriti vso rdečico oziroma tiste rdeče pikice, ki ostanejo po mozoljčkih. Prav tako imam rada dolgo obstojne (kdo pa ne? :D) in hkrati izgledajo naravno. Vse vemo, da bodo najbolj naravno izpadle podlage, ki ne dajo veliko prekrivnosti, ampak le izravnajo ten kože, toda te tekoče podlage imajo kljub polni prekrivnosti kar precej naraven videz (če jo pravilno naneseš).

Poleg vseh težav s kožo in zahtev glede podlage, je tukaj še en problem. Imam izrazito rumen podton. In težava nastane, ko v drogerijah v Sloveniji ne najdem pravega odtenka. ŽIVA GROZA! Res, prav naveličala sem se že iskanja pravega odtenka, ker vem, da ga ne bom našla. Imam precej svetlo polt (ki poleti postane precej temna - kot viki krema haha :D), k temu dodaš rumen podton in imaš vse, česar slovenske drogerije ne prodajajo. Kot drogerije imam v mislih drogerijske znamke - od Catrice pa vse do Loreala, ipd. Seveda se najdejo pravi odtenki, a so tudi cene veliko višje - tako sem na primer svojo prvo tekočo podlago, ki mi ustreza tako v odtenku kot tudi v mojih zahtevah, našla pri Chanelu.

Chanelov MAT Lumiere je najmanj prekriven od vseh, ki jih bom omenila, a še vedno dovolj prekriven, da sem bila z njim zadovoljna (in nisem zadovoljna kar z vsemi "medium-high coverage" izdelki). Ta me je navdušil zato, ker je popoln odtenek, res dolgo zdrži na koži in definitivno ne izgleda maskasto. Nanašala sem ga s čopičem Real Techniques buffing brush, ker taki čopiči dajo največ prekrivnosti. Res je prekril moje rdeče pikice in novonastajajoče mozoljčke. Prvega sem kupila v odtenku 30 Cendre, drugega pa v odtenku 20 Clair. Je resnično MAT, tako da, če preferiraš tak finiš, potem ti bo izdelek všeč. Edina "slaba" stvar je cena - v Mullerju ga dobiš za cca 45€.



Make Up For Ever je znan po dobrih tekočih podlagah, ki se dobro obnesejo tudi v HD okoliščinah. Moram priznati, HD Invisible coverage ni bila moja prva izbira, predvsem zaradi tega, ker je delno prekriven, njegov "bratec" MAT VELVET + (ki ga bom omenila malce kasneje) pa je baje polno prekriven. In ker spet nisem imela sreče z odtenki (v Gorici), sem na koncu izbrala kar HD Invisible coverage v odtenku #123. Pri tej znamki mi je všeč, ker imajo na polici odtenke razstavljene po podtonih, tako da lahko iščeš na primer samo med rumenim podtonom pravi odtenek. In jaz sem ga našla. Wau, že drugi PRAVI odtenek! Tako sem bila vesela, ker se je ta puder dobro obnesel tudi na moji koži, povrhu vsega pa je res dober pri fotkanju in snemanju (no, preizkusila sem ga samo na fotki, predvidevam pa, da je dober tudi za snemanje ;)). Cena v Italiji je cca 43€. 



L'orealov True Match je ob svoji ceni 15€ (v DMu in Mullerju) pravi "cenovni bonbonček", kot radi rečejo v DMu stvarem, ki imajo znižano/nizko ceno. In med vsemi temi dokaj dragimi tekočimi podlagami je eden izmed dveh, ki sta res bolj cenovno dostopna. Prekrivnost je dobra in prilagodljiva, odvisno je tudi s čim se ga nanese. Žal mi je samo, da je v Sloveniji tako majhna izbira odtenkov. Vseh odtenkov je okoli 20, v Sloveniji pa jih imamo le okoli 7. Pozimi so mi vsi pretemni, poleti pa dobim kolikor-toliko spodoben odtenek, če sem le dovolj temna.



Ko sem kupovala zgoraj omenjeno MUFE podlago, mi je prodajalka v Goriški Sephori svetovala tudi uporabo Clinique Superbalanced makeup tekoče podlage, ker je videla, da imam probleme s kožo. Odtenek je približno pravi, mogoče za maleeeeeenkost pretemen. Moram priznati, da mi na začetku ni bil preveč všeč, zdaj pa ga uporabljam non-stop. Je lahek, ampak še vedno precej prekriven. Prekrivnost je tudi pri tem odvisna od načina nanosa - s čopičem bolj, z gobico manj prekrivna podlaga. Cena v Italiji je bila 31€. Pri Clinique mi je všeč tudi to, da imajo dobre izdelke za obrazno nego, zato toliko bolj zaupam tej tekoči podlagi, da mi ne bo naredila novih mozoljčkov oziroma mi bo pomagala izboljšati stanje kože. Edina "slaba" stran je ta, da nima pumpice in je izdelek potrebno zlivati ven - jaz si ga dam prej na zgornjo stran roke ali pa direktno na prst in potem na obrazu naredim štiri točke (čelo, oba lica in brada).



Naslednjo tekočo podlago sem kupila približno dva meseca nazaj in jo uporabljam vsak dan od dneva nakupa (včasih mešam s Clinique-ovo). To je MAC Studio fix fluid, v odtenku NC15. MAC je tako ali tako znan po nešteto odtenkih, ki jih ločijo še z oznakami NC (za rumen podton) in NW (za roza podton). Bila sem prepričana da bom našla pravi odtenek, je pa res, da sem se že prej pozanimala o odtenku, ki bi mi znal najbolj ustrezati. To sem naredila na dveh straneh: Findation in Temptalia - foundation matrix (tudi za vse ostale podlage pred nakupom vedno preverim, ali sploh imajo odtenek, ki bi mi ustrezal). Torej, MACov puder je super! Je za mešano/mastno kožo - meni ne maši por in mi ni poslabšal stanja kože, celo izboljšalo se je. Obstaja pa veliko punc, ki so imele s tem izdelkom ravno obratno izkušnjo :/. Sama ga ne morem prehvaliti, prekrivnost se da lepo stopnjevati, prav tako je učinek prekrivnosti ob uporabi čopiča ali gobice različen. Kupila sem ga v Trstu, kjer je cena 33€, zraven pa sem kupila še pumpico za 5€, saj je s tem nanos precej olajšan.



E.l.f. Acne fighting foundation podlaga me je pritegnila, ker že v imenu podlage nagovarja k temu, da pomaga v boju z aknami. To je vedno dobrodošlo, kadar imaš konstantne probleme z mozolji. Na začetku sem bila skeptična glede odtenkov, potem pa sem si rekla, da prav veliko nimam za izgubiti, saj je cena te podlage le 7,5€. Jaz sem jo naročila na spletni strani BeautyJoint. Izbrala sem najsvetlejši odtenek - Porcelain - in zadela terno! Seveda mi odtenek paše zdaj - pozimi - ko sem svetla. Tekstura te podlage je precej bolj gosta kot tekstura kateregakoli prej omenjenega proizvoda. Zato tudi je polno prekrivna, ne glede na to, s čim jo nanesem. Poskusila sem s čopičem ter gobico in moram reči, da mi je pri tej podlagi bolj všeč nanos z gobico. Slaba stvar je to, da je izdelek potrebno naročiti iz tujine, na spletnih straneh, ki prodajajo to znamko. Če pa ti to ne predstavlja težav, potem ti predlagam da ji daš možnost in jo preizkusiš, mene je zares navdušila.


Zadnja izmed preizkušenih podlag je Tarte Amazonian Clay 12-hour full coverage foundation SPF 15. Kupila sem jo preko blogerke Aide (klik do BLOGA), ki ga je naročila iz Amerike, vendar ji odtenek ni bil pravi. Punce, to je podlaga, ki ji ZARES lahko rečemo, da je POLNO PREKRIVNA! Tekstura je še bolj gosta kot pri e.l.f.-ovi podlagi, vendar tako zelo prekrivna, da sama kar nisem mogla verjeti. Ker ima mini mini bleščice - tiste lepe, ki dajo nekakšen dewy finiš - , kljub mat finišu podlaga na obrazu izpade zelo lepo, sploh na soncu. Je tudi dolgo obstojna. Če povzamem - sem ZELO zadovoljna z nakupom! :) Jaz sem zanjo odštela 30€, redna cena pa je okoli 35€.





Ker sem se med to objavo kar precej razpisala (če so pa vse omenjene podlage res dobre!:D) bom v naslednji objavi pokazala vse podlage, ki si jih še želim preizkusiti in zakaj. Stay tuned! ;)


Lovies, 

KatjaSpanka

1 komentar:

  1. Super, zelo mi je všeč ta blog! Mi bo definitivno pomagal pri nadaljni odločitvi, ker imam tudi sama mešano-mastno kožo. ;)

    OdgovoriIzbriši