petek, 18. april 2014

Malibu, San Francisco and Hollywood

Moja prva ocena make-up izdelkov bo ocena treh čudovitih paletk senčk znamke BH Cosmetics. Naročila sem jih sicer že nekaj časa nazaj, a so bile do zdaj le "okrasek" na moji makeup polički :) Ker se je že zdavnaj začela pomlad, v paletkah pa so poleg naravnih tonov tudi zelo žive barve, sem se odločila, da jih končno začnem uporabljati.

Naj omenim, da imajo vse tri paletke 16 senčk in 4 blushe oz. highlighterje/bronzerje. So izjemno pigmentirani in se jih da preprosto nadgrajevati z dodatnimi nanosi za še bolj izrazito barvo.



p.s. I'm a sucker for a packaging! Paletke so me najprej pritegnile zaradi embalaže, potem pa sem malo pobrskala na Youtubu kako so z njimi zadovoljne svetovne makeup gurujke in prav vse so jih pohvalile! Dilemo sem imela tudi pri izbiri. Ker so vse tri iz kolekcije California, enostavno nisem mogla izbrati samo ene. :( Torej, ni mi preostalo nič drugega, kot da si naročim vse 3! :D



1. Bh Malibu 
Ima bolj svetle in poletne barve, med drugim rumeno, 3 odtenke turkizne barve, zeleno, vmes pa so še bolj naravni toni- rjava, zlata, bež, champagne barva, itd. V tej paletki je blush roza in rdečkasto-rjavega odtenka. Poleg tega ima tudi en svetleč ter en zelo svetel rjavobež odtenek osvetljevalca. 





 2. San Francisco
V tej paletki so bolj pastelne barve, pa čeprav temnejši odtenki. Vmes je nekaj modrih, vijoličastih, olivno zelena, itd. Senčke so prelepe! Blush, bronzer in osvetljevalec pa so podobni kot pri Malibu paletki. 



3. Hollywood
Ta paletka ima bolj izzivalne barve, za ustvarjanje glamuroznega barvnega make-upa. Zato pa ima naslov Hollywood! :D Ima zelo svetlečo črno, hkrati pa tudi mat črno. Na desni strani so zeleni, vijolični, rumeni in modri odtenki, na levi pa roza, črni in beli. Le ta paletka ima 2 blusha roza barve, enega pa malo bolj rdečerjave barve. 





Dobila sem jih na Licila.si, kjer imajo ogrooooooomno izbiro makeup znamk, ki jih drugje v Sloveniji na žalost (ali srečo;) nimajo. Imajo veganske izdelke, ki niso testirani na živalih, pa tudi naravno kozmetiko. Cene so zelo ugodne, še posebej kadar imajo posebne AKCIJE in ZNIŽANJA. Punce, splača se prečekirat in spremljat njihovo stran! Všečkajte jih tudi na facebooku (licila.si fb), ker imajo nore nagradne igre! :)


lovies, KatjaSpanka

Ni komentarjev:

Objavite komentar