sreda, 7. maj 2014

Expert face brush & gifts!

Danes sem dobila težko pričakovani paketek iz Ličila.si. Že kar dolgo spremljam njihovo stran in ko sem prvič v ponudbi make-up čopičev zasledila tudi znane Real Techniques čopiče, sem vedela, da jih moram imeti! :D

Ker pa so Ličila.si skoraj edini ponudniki teh čopičev v Sloveniji, jih nekaj ni bilo na zalogi :( Zato sem takoj izpolnila prijavnico, da bi me obvestili, ko bi bili čopiči ponovno na zalogi. In prejšnji teden sem dobila njihov mail, da so dobili novo zalogo čopičev!!!
Verjetno si lahko misliš, kako vesela sem bila :D

No, da ne bom predolga, naročila sem si Expert Face brush, ker je čopič vsestranski in ker ogromno youtuberk prisega nanj. Tisti dan, pa so imeli na Ličila.si tudi posebno akcijo - ob vsakem nakupu si dobil še 3 darilca! Sama sem si za darilce izbrala šminko zdaj že vsem znane znamke Makeup Revolution, in sicer v odtenku Flashing (pink). Nisem pa vedela, kaj bo prišlo kot druga dva darilca ;)

odpiranje paketka :)


nova pridobitev v zbirki čopičev ;)

Makeup Revolution šminka, odtenek Flashing


1. darilo presenečenja BYS lak za nohte High Impact, v odtenku GREEN 

2. darilo presenečenja Mayani Design pletena zapestnica Heart, v barvi Dark Blue

Ličila.si pa res znajo razvajati! ;) Hitro skoči na njihovo stran tukaj in si privošči nekaj zase. :)
Ocena čopiča pa sledi v naslednjem tednu, ko ga bom lahko dodobra preizkusila.

p.s. šminka, ki sem jo dobila kot darilo zraven, v redni prodaji stane samo 1,95€!!!! Če te to ne prepriča, potem pa res ne vem kaj te lahko :D

lovies, KatjaSpanka

Ni komentarjev:

Objavite komentar