sobota, 3. maj 2014

New in


Tako je! Včeraj in danes sem se držala tega stavka in kupila nekaj stvari. :D 
V Mullerju sem si že kar nekajkrat ogledovala Revlonove Colorburst Matte Balm-e in tokrat sem se odločila za odtenek Standout - rdeča z modrim podtonom, ker je rdeča pač moja najljubša barva na ustnicah :D
Res pa je, da mi je bil zelo všeč tudi odtenek Audacious, ki je oranžne barve. Tudi ta se mi je zdel prefekten za prihajajoče poletje, zato bo to definitivno moj naslednji nakup!
Kupila sem tudi korektor, in sicer od Essence, v barvi Mat Sand 01. Že nekaj časa ga uporabljam in zdi se mi, da kar dobro prekrije nepravilnosti na mojem obrazu. Poleg tega korektorja pa uporabljam tudi Allround Catrice-ov korektor, za katerega me je navdušila bloggerka Tina. Njen blog si lahko ogledaš tukaj.
Zadnja stvar, ki sem si jo danes kupila v drogeriji pa je bil random čopič za obrvi, saj se mi je moj včeraj polomil:(

Revlon Colorburst Matte Balm, Essence Coverstick, random čopič za obrvi

Poleg make-upa sem kupila tudi nekaj spomladanskih in poletnih kosov oblačil. Zdi se mi, da sem našla popolne kratke hlače za poletje, ki so presenetljivo zelo svetle. Sama namreč skoraj nikoli ne nosim svetlih kavbojk, ker na meni izpadejo čudno, te pa bodo na zagoreli polti po mojem mnenju izpadle super. :D
Kupila sem še random majčko z motivom Eifflovega stolpa in srajčko s cvetličnim vzorcem, ki sem jo iskala že kar nekaj časa. Hit letošnje pomladi je definitivno cvetlični vzorec vseh vrst in barv. Prav zato sem kupila tudi maksi obleko s takšnim vzorcem.


random majčka in kratke hlače

vzorec srajčke

vzorec maksi obleke

 
kratke hlače in majčka

preview maksi obleke


Ko se bo vreme vrnilo v "spomladansko stanje" vsaj za trenutek, bom poslikala še srajčko in maksi obleko zunaj, da jo boste lahko videle od daleč:))


lovies, KatjaSpanka

Ni komentarjev:

Objavite komentar