nedelja, 18. maj 2014

Real Techniques

Hola lepotičke!
No, kot sem napisala že v enem od prejšnjih člankov (najdeš ga tukaj) sem si pred kratkim iz Ličila.si naročila Real Techniques čopič, in sicer Expert face brush. Tega sem izbrala, ker ga hvalijo prav vse youtube beauty gurujke, pravijo, da je najbolj vsestranski čopič za obraz! :)

Imela sem ga čas dobro preizkusiti, preden sem se odločila napisati tale članek. Kje drugje pa se "pomanjkljivosti" pokažejo, če ne v tujini? ;) Ampak naj ti povem že kar na začetku, ta čopič je BREZ NAPAK!!! Flawless, bi lahko rekli :)

Najprej naj poudarim, da je izdelan iz sintetičnih ščetin in 100% cruelty-free, kar pomeni, da pri izdelavi ni bila poškodovana nobena žival - en velik LIKE za to!! :)
Poleg tega so ščetine tako mehke, kot da bi božal ekstra mehkega plišastega medvedka, hihi :) Ročaj je izjemno lahek, kar omogoča enostaven nanos produkta, prav tako pa je ročaj na koncu raven, tako da lahko čopič samostojno stoji na mizici.

Torej, s čopičem lahko nanašaš vse od BB kreme, tekoče podlage, kremnih blush-ev, pa vse do pudra v prahu ali bronzerja za senčenje obraza. Ščetine so precej čvrste, v smislu, da je čopič zelo kompakten. Na primer, če ga primerjam že po slikah (za lažjo predstavo), je veliko bolj čvrst od npr. stippling čopiča iste znamke. 

(roza-stippling brush, oranžen-expert face brush)

Naj še omenim, da je cena čopiča več kot odlična, saj je čopič zares kakovosten! Dobiš ga lahko na Licila.si za le 12,95€. Trenutno je nažalost razprodan (če je pa tako dober, da ga hoče imet vsaka!;)), lahko pa se prijaviš na njihove novičke in te obvestijo takoj, ko ga dobijo na zalogo. 

Če te zanima še kaj več o tem izdelku ali o katerikoli drugi stvari, mi lahko pišeš na zasebno sporočilo ali pa na mail


lovies, KatjaSpanka

Ni komentarjev:

Objavite komentar