ponedeljek, 19. maj 2014

MakeUp and Hair

Spremljevalka Ajda mi je danes na facebooku predlagala, naj napišem kaj o lepotnih izdelkih, ki bi jih morala imeti vsaka v svoji toaletni torbici oziroma doma na mizici. 
Najprej naj poudarim, da so vsakodnevna ličila ustvarjena za to, da še bolj poudarijo naše naravne poteze:) Vsaka je po svoje lepa in če znaš skrbeti za svojo kožo, potem dnevno rabiš res minimalno količino ličil. Seveda pa se vsaka rada malo bolj potrudi in naliči za kakšen večerni izhod ali posebno priložnost. Upam, da ti bo članek všeč, čeprav je zelooooo dolg :)

Torej, prva stvar, o kateri želim pisati je nega kože. To je zlato pravilo, ki ti ga bo povedala katerakoli profesionalna vizažistka ali kozmetičarka. Najprej moraš ugotoviti, kakšne tip kože imaš. To lahko storiš v kateri od drogerij, kjer ti pomagajo punce, ki tam delajo; lahko pa to opraviš tudi doma, če se ti zdi, da ti bo uspelo. Tipi kože se v glavnem delijo v te kategorije: suha do normalna koža, mešana koža (suha+mastna), mastna koža, problematična koža. Ko enkrat odkriješ svoj tip kože, je vse ostalo preprosto. Za nego kože poišči izdelke, na katerih piše, da so za tvoj tip kože. Sama uporabljam vlažilno kremo (moisturizer) za mešano kožo, tonik za mešano kožo in piling. 


 

Ko imaš prave izdelke za nego kože, se začne zabava - LIČILA! :D

1. PRIMER - to je podlaga za ličila, bolj natančno za tekoči puder oziroma kakršnegakoli uporabljaš. Primer naredi kot nekakšno pregrado med tvojo kožo in vsemi ličili, ki jih naneseš in s tem poskrbi, da ne nastanejo nepravilnosti na obrazu (mozoljčki itd.).



2. TEKOČA PODLAGA - meni osebno izjemno pomembna pri vsakodnevnem ličenju. Ker imam mešano kožo sem le stežka našla puder, ki bi mi odgovarjal, če pa sem našla tisto pravo formulo, pa sem že od nekdaj imela problem najti pravi odtenek. Če imaš tudi sama takšne probleme, ti predlagam da storiš enako, kot sem jaz. Odšla sem v Mullerja in tam prosila kvalificirano delavko, da mi pomaga. Malo je trajalo, ker sem želela imeti Revlonov puder, a mi žal (SPET!!) noben odtenek ni odgovarjal. Zato mi je punca predlagala tekočo podlago neke druge znamke, kjer mi je odtenek povsem odgovarjal! Tudi zdaj lahko rečem, da je ta puder odličen:) Da povzamem, tekočo podlago izberi pazljivo, vedno jo preveri na vratu ali na dekolteju, saj želiš imeti obraz enakega odtenka kot vrat, da se ne vidi razlike. Zlato pravilo pri izbiri tekočega pudra je tudi, da vedno preveri odtenek tudi na dnevni svetlobi, saj se pod umetno svetlobo nekateri pudri obnašajo drugače kot pa na soncu.



3. KOREKTOR - obstaja ogromno različnih tipov korektorjev, meni najljubši pa je kremni korektor (npr. Catrice All Round Concealer) in korektor v stiku (npr. Essence Coverstick). S tem izdelkom prekriješ vse nepravilnosti, ki jih tekoča podlaga mogoče ni najbolje prekrila, lahko pa jih uporabiš tudi za tehniko senčenja in osvetljevanja obraza :)



4. ZAKLJUČNI PUDER - lahko je "press powder" ali pa ""loose powder", razlika je le v tem, kako ga nanašaš. Press powder kot že samo ime pove, moraš pritisniti na kožo (s čopičem seveda), loose powder pa s čopičem naneseš na obraz čisto narahlo. Poanta tega izdelka je, da lepo zaključi look. Če imaš tudi pri tem ličilu težave z izbiro odtenka, ali če ne želiš še dodatne "barve" na svojem obrazu, je enostavna rešitev Translucent puder - bel puder, ki ne pusti nobene barve na obrazu, hkrati pa naredi vse ostalo, kar mora zaključni puder narediti. 

5. IZDELKI ZA OBRVI - obrvi so zelo pomembne pri kateremkoli videzu, ki ga želiš doseči. Moja tehnika urejanja obrvi je predvsem hitra in učinkovita, uporabljam pa kombinacijo barvice in senčil za obrvi. Seveda je pri obrveh pomembna tudi oblika, a to bom zaenkrat pustila pri miru, saj ta tema zahteva svoj članek:D Sama najprej nanesem gel za obrvi, ki pomaga, da obrvi ostanejo na svojem mestu cel dan. Če tega izdelka nimaš doma, ne skrbi, lahko uporabiš tudi navadno vazelino. Potem ko si nanesem gel, si narahlo obrvi obarvam z barvico, po potrebi tudi oblikujem njihovo obliko. S čopičem in senčkami si nato fiksiram barvico. Včasih se mi kdaj zalomi in nanesem malo več kot je potrebno, a je rešitev tega problema preprosta - vzamem čopič za obrvi (tisti za česanje obrvi) in si narahlo potegnem čez obrvi, s tem pa gre tista odvečna barva stran. 



6. BRONZER - ta del ličenja imam osebno najraje! Zakaj? Ker lahko s pravo tehniko dosežeš neverjeten izgled! Skrivnost je v senčenju obraza. Verjamem, da vas večina že pozna to tehniko. Obstaja več različnih bronzerjev, sama imam za tehniko senčenja raje tiste mat bronzerje, če pa ga uporabim na licih vedno posežem po tistih, ki se malo svetlikajo. Naredijo namreč prelepo zagorelo polt, kar obožujem poleti!



6. OSVETLJEVALEC - to je drugi del tehnike senčenja in osvetljevanja. Za to lahko uporabiš kremno teksturo ali pa tudi v prahu. Sama imam enega iz H&M-a in sem še kar zadovoljna z njim, v planu pa imam kupiti Sleek Face Form Kit, ki vsebuje osvetljevalec in bronzer. Bolj podrobno bom bronzerje in osvetljevalce in tehniko senčenja/osvetljevanja predstavila v enem izmed naslednjih člankov.



7. RDEČILO - tudi v tej kategoriji obstaja več različnih tekstur, od kremnih do tekočih in tistih, ki jih uporablja največ žensk, v prahu. Za pomlad in poletje so meni osebno najbolj všeč odtenki roza in oranžne, čez celo leto pa so primerni tudi rdečkasti ter rjavi odtenki.



8. OČI - ta del ličenja mi je še posebej všeč, ko delam makeup drugim. Sama imam rada, da so senčke združene v paletkah, saj je tako bolj priročno. Največkrat uporabljam Urban Decay paletko Naked 2, včasih pa se zatečem še k ostalim, ki jih imam. Sedaj, ko se je začelo lepo vreme in sonce, pa se bom verjetno vedno bolj vračala k paletkam BH Cosmetics iz kolekcije California (oceno si lahko prebereš tukaj). Potem so tu tudi črtala za oči in barvice. Pri tem sem vedno imela težave, ker se mi je levo oko vedno solzilo zaradi premočnega tekočega črtala. Potem pa sem našla pravega (Catrice Liquid Liner) in težave ni bilo več:) Rada imam tudi barvice za oči, od klasične črne pa do zlate in rjave, včasih pa posežem tudi po malo bolj udarni modri.


  

9. TREPALNICE - sama sem našla svojo maskaro pri znami Essence. Na začetku nisem bila povsem prepričana kako se bo obnesla, ker je maskara zelo poceni, ampak me je prepričala. Uporabljam Essence Get BIG Lashes Volume Boost waterproof maskaro, ki poskrbi, da so mje trepalnice dolge, goste in niso zlepljene skupaj. 



10. USTNICE - prvo pravilo nege ustnic je, da jih vedno navlažiš! Vazelino uporabljaj vedno, saj bodo le z njo tvoje ustnice lepe in mehke. Pri ustnicah imamo toliko izbire, da včasih še sama ne vem kaj naj nanesem :D Od Lip Balm-ov, ki so kot obarvane vazeline, do šmink in barvic za ustnice. Pri šminkah sem se sama šele pred kratkim navadila, da pred nanosom uporabim barvico za obrobo ustnic, s tem pa preprečim, da bi se mi šminka razmazala čez ustnice. Sem velika oboževalka mat šmink, pravtako pa imam rada tudi zelo kremaste in predvsem zelo pigmentirane šminke! Taka je na primer šminka znamke Makeup Revolution iz Ličila.si. Če pa ti šminka ni dovolj oziroma ti ne odgovarja, lahko ustnice preprosto poudariš tudi z lip-glossom v kakšni barvi (ali pa prozornim:)). 


 

Poleg lepo naličenega obraza se odlično podajo tudi lepi in zdravi lasje, ki pa jih z malo truda lahko ustvariš doma. :) Najprej seveda poskrbi za dober šampon, sama uporabljam Johnsonov šampon, ker mi lase naredi lepe in sijoče. Potem na mokre lase vedno nanesem sprej za zaščito las proti vročini ter si jih sfenam. Ko so suhi, si jih razčešem in po potrebi na konice dodam še malo oljčka. Top izdelka, ki ju uporabljam za lase sta Tresemme Thermal Creations: Heat Tamer Leave-In Spray in Macadamia Healing Oil Spray. Na žalost znamke Tresemme v Sloveniji ne prodajajo:( Sama sem sprej dobila preko prijateljice iz Amerike. Macadamio pa verjetno pozna velika večina, saj je zares TOP znamka izdelkov za lase. Njihovi izdelki niso ravno poceni, a za dobro nego las se splača dati malo več denarja. Meni je njihovo olje resnično pomagalo.
Še ena zadevica je, ki jo moram omeniti, to pa je oblikovanje las. Punce, tudi sama sem imela obdobje, ko sem si vsak dan likala lase in povem vam, da sem imela tako zelo izsušene lase, kot še nikoli. Odkar sem nehala (zdaj si jih zlikam/skodram samo še, ko grem ven žurat) so lasje veliko bolj zdravi in predvsem sijoči. Če pa si jih že morate likati/kodrati vsakodnevno, potem nujno uporabljajte nekakšno zaščito za lase pred in po uporabi (na koncu jih vsaj na konicah navlažite s kakšnim oljčkom).




lovies, KatjaSpanka


2 komentarja:

  1. Waaaaw ful dobr Katja :) hvala ti za tole :)))

    OdgovoriIzbriši
  2. Ni problema Ajda! :) Hvala tebi za idejo**

    Lepo bodi, KatjaSpanka

    OdgovoriIzbriši