četrtek, 26. junij 2014

I love Revolution!

Verjetno veš, kaj to pomeni ;)

Danes sem postala ena izmed mnogih navdušenk nad dokaj novo znamko ličil v Sloveniji - Makeup Revolution!

Na Ličila.si sem si za začetek naročila le 3 njihove izdelke, saj sem želela sama najprej testirati, ali so njihova ličila res tako zelo dobra, kot pišejo vse njihove navdušenke.



Izbrala sem osvetljevalec, ki sem ga imela že tako doooooolgo ogledanega, mat lip gloss in en pigment oziroma senčilo v prahu. Seveda sem danes nestrpno pričakovala poštarja in ko mi je prinesel paketek, sem ga po hitrem postopku šla odpret. Katera pa ne bi hitela?! :D



No, naj povem, da sem naredila tudi prve swatche in moram reči, da sem NAVDUŠENA! Pigmenta sem dala reeees malo na roko in s prstom razmazala. Pigmentiranost je več kot odlična. Mogoče na spodnji sliki ni videti tako, ampak vam garantiram, da je zares super! Vzela sem odtenek Confront, ker so mi zadnje čase res všeč taki odtenki na vekah. Pa tudi cena me je navdušila - samo 1,95€ za tako zadevico! Definitivno bom naročila še kakšno drugo barvo te senčke ;) Dobiš ga tukaj



Mat lip gloss sem izbrala v odtenku Keep Crying for you, ki je popolne roza barve za poletje! Tudi pri temu izdelku je pigmentiranost odlična, saj sem uporabila le 1 nanos za učinek, ki je na sliki. Tudi ta gloss me je prepričal, da kupim še kakšno drugo barvo, ker sem trenutno nora na mat izdelke za ustnice! :D Dobiš ga tukaj



Pa še osvetljevalec - HOLY GRAIL!!! Že vidim, da bo tole moj must-have tega poletja ;) Izbrala sem ga v odtenku Peach Lights, ker se mi zdi, da mi te odtenki najbolj pašejo na polt in moj odtenek kože. Verjetno mi ni treba omenjati pigmentiranosti, kajne? ;) Komaj čakam, da ga začnem uporabljati:) Cena tega izdelka pa je 4,95€, kar je super, za količino ter kakovost, ki jo dobiš ;) Dobiš ga tukaj


Že hitim naročat nove stvari, ker sem poleg paketka dobila tudi mini presenečenje - poslali so mi promo kodo za popust, ki velja samo do 30. junija. No, popust definitivno ne bo ostal neizkoriščen, hehe :D

p.s. strani Ličila.si lahko slediš tudi na facebooku, kjer imajo nore nagradne igre in promo kode; prav tako pa lahko slediš tudi Makeup Revolution Slovenija ;)


lovies, KatjaSpanka


Ni komentarjev:

Objavite komentar