četrtek, 3. julij 2014

Revolution part 2

Hola punce :)

Zdaj lahko uradno rečem, da so se tudi zame začele še kako zaslužene počitnice! S faksom sem zaključila do avgusta, tako da se zdaj lahko povsem posvetim blogu, sestavljanju novih outfitov, ustvarjanju novih makeup look-ov in tako dalje:)

Če ste zasledile, sem pred enim tednom objavila članek o Makeup Revolution izdelkih, ki sem si jih kupila na Ličila.si. Lahko ga najdeš tukaj.

No, danes pa vam ponujam že 2. del, saj sem v prvem paketku poleg naročenih izdelkov prejela tudi promo kodo, ki mi je omogočala poseben popust na strani Ličila.si. Seveda sem ga izkoristila, zdaj pa vam predstavljam izdelke, ki so si ga zaslužili ;)



V prvem paketku sem bila povsem navdušena nad pigmenti - to je glavni razlog, da sem si kupila še 4! :D Izbrala pa sem 3 nekoliko nenavadne barve ter 1 precej nevtralno. 



Zadnje čase pa sem zasledila kar nekaj negativnih ocen teh pigmentov. Najprej naj poudarim, da se pri pigmentih vseh znamk pričakuje tudi uporaba baze za oči oziroma primerja ter fiksator. S pigmenti sicer ne boš dosegla prav veliko, če jih boš uporabljala brez teh dveh ključnih pripomočkov :) 

Na spodnji fotki je popoln primer tega. Primer/bazo za oči sem nanesla pod vse tri "odštekane" pigmente, nevtralen odtenek pa sem nanesla na kožo brez vsega. Razlika v pigmentiranosti ter obstojnosti je zares ogromna. Po tej sliki sem naredila še preizkus zabrisovanja in moram reči, da so se pigmenti po uporabi fiksatorja obnesli več kot odlično. Edini, ki se je le malo zabrisal je bil odtenek Hysteria, toda v tako majhni meri, da me to sploh ni zmotilo in še vedno sem mnenja, da so te pigmenti zares zadetek v polno pri znamki Makeup Revolution. 











Poleg pigmentkov sem kupila še 2 odtenka slavnih mat glosov ;) Tokrat sem izbrala večno rdečo in letošnji poletni hit - ORANŽNO! Mnenje o glosih ostaja enako, kot v prvi objavici o teh glosih ;) 


























Na Ličila.si zelo radi podpirajo bloggerke in ker so zareeeees prijazni, so mi poleg naročenih izdelkov priložili še presenečenje. Dokler paketka nisem odprla, sploh nisem vedela kaj presenečenje bo :) In moram povedat, res sem bila presenečena - dobila sem namreč Sleek paleto I-Divine BadGirl!!! Ne morem opisati, kako presrečna sem bila, ko sem jo zagledala, ker opazujem Sleek paletke že kar nekaj časa in se odločam, katero bi preizkusila. Tokrat pa imam možnost to paletko preizkusiti za namene bloga ter Vas, drage dame. Da boste videle realno in iskreno oceno te paletke. 


Najprej naj povem, da imajo vse paletke iz linije I-Divine 12 senčk, razlikujejo pa se tudi v finišu - ta je pri nekaterih mat, pri drugih spet shimmer. Meni je to super, ker se mi zdi, da imaš tako v eni paletki vse kar potrebuješ. Mat za čez dan ter za zabrisovanje linij, shimmer pa za nočni makeup in večerne izhode :) No, pigmentiranost je prva stvar, ki sem jo preverila. Veš kaj? Te senčke so BREZ UPORABE PRIMERJA ali BAZE ZA OČI tako pigmentirane, da sem jih iz blazinice prsta prenesla na roko, pa je bila barva na koži enaka kot tista na prstu - ekstra močna! Tudi obstojnost je neverjetna, saj jih le z vodo in malo drgnjenja ne boš spravila dol niti malo ;) 
(nekatere senčke se vodi ne morejo upreti in jih že malo drgnjenja spravi stran)















Še enkrat bi rada poudarila, da je to moje subjektivno mnenje o izdelkih, pišem pa povsem iskrene in realne ocene. Le v čem bi bil smisel, da bi napisala nekaj, v kar ne verjamem, s tem pa bi vam predlagala izbor izdelkov, ki sploh niso dobri - ne, to ni moj cilj. Moj cilj je čim bolje predstaviti pluse in minuse pri vseh izdelkih, je pa res, da sem do sedaj testirala le izdelke, ki so se obnesli zelo dobro, zato tudi negativne ocene še ni bilo. 

Rada bi se zahvalila podjetju Ličila.si za dodano presenečenje v moj paketek, res sem bila vesela! :)))

Punce, za vas pa pripravljam že novo nagradno igro ;)



lovies, KatjaSpanka

Ni komentarjev:

Objavite komentar