torek, 15. julij 2014

MUST HAVE makeup - sea edition

Hola punce!

Tokrat sledi objavica o must have makeup-u na morju, saj imam sama VEDNO težave pri izbiri, kaj vzeti sabo in kaj pustiti doma. Vedno znova se zalotim, da vzamem veliko preveč izdelkov, ki jih na koncu nikoli ne uporabim. Le nekaj pa je tistih, po katerih posežem vsakič - to so na primer krema za obraz, BB krema za obraz, puder v prahu za matiranje in še nekaj drugih.




Sabo vedno vzamem tudi Real Techniques Expert face brush, saj si z njim nanesem BB kremo oziroma tekočo podlago. Trenutno uporabljam kar Garnierovo BB kremo, včasih pa MaxFactor Whipped Cream Foundation, ker je bolj prekrivna. Čez to obvezno nanesem matirni puder, saj ne maram svetleče kože. Tokrat sem se odločila preizkusiti kar znamko Alverde, ki je naravna in cruelty-free.


Preden "končam" z osnovnimi zadevicami na obrazu, prekrijem še zadnje nepravilnosti z korektorjem Revlon Colorstay. Včasih, če se mi zdi, da ne rabim BB kreme čez celotni obraz, vseeno pa bi rada prekrila kakšno manjši nepravilnost, uporabim samo korektor.
Uporabim tudi bronzer (NYC Smooth skin) ter osvetljevalec (Makeup Revolution), ker poskrbita za dobro definiran obraz. 

Kadar se želim malo bolj naličiti, vseeno pa ne želim pretiravati skoraj vedno posežem po rjavih odtenkih senčk - trenutno uporabljam paletko NUDES iz H&M-a. Obrvi si s čopičem počešem ter jih malo "popravim" s svinčnikom za obrvi znamke Manhattan, oči pa zaključim z maskaro Get BIG Lashes znamke Essence (maskara me najprej ni navdušila preveč, ampak čez čas mi je postala zares všeč, ker naredi res dobre trepalnice!).



Poleti skoraj vedno nosim žive barve na ustnicah, ker se mi zdi to idealni čas za take "eksperimente" ;)
Tokrat sem sabo na morje vzela vse tri MAT lip glosse Makeup Revolution, vendar se mi zdi, da bom po rdečem največkrat posegla (tudi zato, ker se mojemu fantu rdeča najbolj dopade :P)




Tako, to so moji MUST HAVE izdelki, brez katerih pač ne grem na morje :D Za kakšne večerne izhode pa si sabo vzamem še kakšen izdelek več - če te zanima kaj, lahko napišem članek tudi o tem ;) Komentiraj spodaj ali pa na moji FB strani: Beauty By KatjaSpanka.

Vesel in sončen torek ti želim še naprej!


lovies, KatjaSpanka

Ni komentarjev:

Objavite komentar