četrtek, 31. julij 2014

July favourites

Tole bo nova "serija" objavic na mojem blogu, verjetno pa jo poznate tudi z drugih modnih in beauty blogov, saj so take objavice kar precej priljubljene :)
V tokratno objavo sem vključila nekaj makeup izdelkov, nekaj izdelkov za lase in en kos oblačila - če te zanima kaj, beri naprej ;)

1. MaxFactor Facefinity all day flawless 3in1 foundation
To je moj all-time favourite puder oziroma tekoča podlaga, ki jo trenutno uporabljam že kakšne 2 meseca. Moj odtenek je 75 Golden Beige in se popolno ujema z mojo poletno zagorelo barvo :P
Jaz sem svojega kupila v Mullerju za okoli 15€. Moram reči, da je puder zares dober, ne maši por, je srednje prekriven z možnostjo stopnjevanja prekrivnosti, kar se mi zdi super. Poleg tega ima SPF 20, vendar na slikah s flashom ne izpade bel. Tudi embalaža je odlična - steklenička s pumpico. Na moji koži se je puder do sedaj vedno obdržal do okoli 12 ur, dalj ga nikoli niti nisem nosila. Priznam pa, da ga moram zaradi svojega tipa kože enkrat po 6ih, 7ih urah malo matirati v predelu T.


2. Real Techniques Expert Face brush
O tem sem sicer že pisala, ampak ne morem mimo njega, ker je preprosto ODLIČEN! Uporabljam ga za nanos tekoče podlage in še nikoli me ni razočaral niti pustil na cedilu :)
Če iščeš popoln čopič za nanos tekoče podlage, je to definitivno ta! Tukaj lahko preveriš mojo objavo o tem izdelku.



3. Revlon Colorstay korektor
Ta korektor uporabljam od novembra lani. Takrat sem ga kupila skupaj s pudrom iz iste linije. Kakšen teden nazaj pa mi ga je zmanjkalo in takoj sem odhitela po novega, tokrat sem vzela najtemnejšega - 05. Zdi se mi, da mi na polt in trenutno poletno barvo najbolj paše.
Jaz ga kupim v Mullerju, ker v DM-u znamke Revlon nimajo, cena pa je nekje okoli 9€. Je izjemno prekriven, precej gost, zato ga ne porabiš dosti za prekritje nepravilnosti. Na koži se je vedno obdržal brez problemov.


4. Catrice camouflage cream
Še en korektor, ki me je popolnoma navdušil. O njem sem brala na kar nekaj blogih, nekatere so ga celo primerjale in postavile ob stran z MACovim korektorjem! :O
No, sedaj vidim, kaj jih je prepričalo ;)
Korektor sem kupila v Mullerju za slabe 4€. Imajo 3 odtenke, sama imam 2. odtenek. Uporabljam ga pod očmi in za osvetljevanje obraza. Je izjemno mazljiv in tudi tega ne porabiš veliko, da dosežeš lep izgled. Je pa res, da ga je treba "utrditi" s pudrom v prahu - jaz nanesem kar Alverde translucent powder. Obnese se več kot odlično. Se ne briše z obraza, niti mi ne zleze v gubice pod očmi.



5. Macadamia Healing Oil Spray
Tudi o tem sem že pisala, ampak kaj morem, če so pa te izdelki tako dobri, da bi bil greh če jih ne bi vključila v to objavo :P
Še posebej rada ga uporabljam na morju, ko je za lase potrebno poskrbeti še toliko bolj, vedno pa ga nanesem tudi ob uporabi likalnika/kodralnika za lase. Tukaj si poglej, kaj sem že napisala o njem :)





6. L'oreal Paris Elseve Color vive Miracle Instantane
Pa še zadnji izdelek, ki mi je nego las med poletjem precej olajšal. Lasje so po tej maski za lase tako mehki, da sem vedno znova presenečena. Več o njej lahko prebereš kar tukaj.




7. Crop top
Vse vemo, da so crop topi letošnji modni hit poletja in prav zato sem si jih tudi sama kar nekaj kupila. Ker pa je zadnje čase vreme bolj kot ne deževno in ni bilo ravno prave priložnosti za ponovno slikanje le teh topkov, vam prilagam povezavo do objave, kjer so že bili poslikani :P klikni tukaj



Tole so moji najljubši julijski izdelki, ne dvomim pa, da bodo še kar nekaj časa ostali all-time favourits :D



lovies, KatjaSpanka

Ni komentarjev:

Objavite komentar