nedelja, 15. junij 2014

Nagradna igra


Drage moje punce,

pred malo več kot enim tednom sem bila pri Sari na oblikovanju obrvi. Če ste prebrale mojo objavico o obrveh veste, da je Sara res THE BEST! (če objave še nisi prebrala/videla, jo lahko najdeš tukaj)

In ker je bil odziv na to objavico ogroooooomen, sem se odločila, da si tudi ve, najboljše sledilke, zaslužite nagradico!

Zato sem v sodelovanju s Saro pripravila novo nagradno igro. Nagrada bo seveda oblikovanje obrvi pri Sari, za datum pa se bo nagrajenka osebno naročila/dogovorila pri Sari. 


In kaj moraš storiti za sodelovanje v nagradni igri?


2. na moji strani poišči objavo o tej nagradni igri in jo deli med prijatelje

3. zapiši v komentar (na fb), da sodeluješ

in že sodeluješ v nagradni igri!


***Nagradna igra se zaključi v ponedeljek, 23.6.2014, ob 20.00. 


Vsem želim veliiiiiko sreče! 


lovies, KatjaSpanka

2 komentarja: