četrtek, 5. junij 2014

Summer must have - TREPALNICE :D

Nov modni trend, ki postaja vse bolj in bolj popularen, sploh za poletje! Verjetno veš o "katerih" trepalnicah govorim ;)

Včeraj sem obiskala Petro, ki ima narejen izpit in pridobljen certifikat Xtreme lashes. To je vodilna znamka podaljševanja trepalnic na trgu :) Že nekaj časa sem se odločala o tem, ali naj si jih grem podaljšat ali ne, pa me je potem Petrino delo prepričalo :) Malo sem spremljala njene fotke na facebooku in moram priznati, da dela zares lepe in naravne trepalnice.




Če katera ne ve, je to postopek, pri katerem ti na eno vašo trepalnico nalepijo eno umetno, vendar le 1mm stran od veke. Tako se lepilo in trepalnica ne dotikata kože, hkrati pa se to, da je nalepljena trepalnica sploh ne vidi. 

Petra me je najprej vprašala kakšne trepalnice si želim oziroma kakšen videz. Ker jih imam prvič, sem se odločila za bolj naravne. Nato pa je pričela z delom. Najprej je naredila čistilno metodo, tako da so bile moje trepalnice popolnoma očiščene raznih maskar in podobnih stvari. Potem pa mi je na predel pod očesom nalepila vlažne obliže, ki vsebujejo hialuronsko kislino. Ti obliži pomagaja ločiti zgornje in spodnje trepalnice, kislina pa poskrbi, da se ne pojavi zabuhlost pod očmi ali podočnjaki. 



Celoten poseg je trajal dobri 2 uri in pol, več ali manj pa zaradi tega, ker se je meni levo oko neprestano solzilo! Že od nekdaj imam problemček z levim očesom, tako da je Petra to težavo na koncu profesionalno rešila in dokončala svoje delo.



Dolžina trepalnic, ki jih imam zdaj gor, se giblje od 8-11mm, to pa zato, ker mi je Petra nalepila trepalnice po naravni obliki. Torej, na notranjem kotičku je začela z 8mm in potem postopoma povečevala dolžino. Na zunanjih kotičkih pa imam 10mm. Debelina vseh trepalnic je x40. Na koncu mi je Petra podarila še mini krtačko za trepalnice, da bom doma lahko lepo skrbela za njih in zraven dodala še navodila za nego trepalnic, da bodo ostale kar se da lepe še dolgo časa :)



Punce, če si želite tudi same takih trepalnic in bi med poletjem (na morju, doma) rade imele mir, vam reeees predlagam, da se naročite in jih potem ponosno nosite. 
Pazite le, da greste do punce, ki dela s profesionalnim materialom, saj se zadnje čase pojavlja precej zgodb, da nekatere dajejo namesto pravega lepila nekaj čisto drugega, to pa lahko povzroči vnetje očesa! :S



!!! PUNCE !!! Če bi katera rada Petrin kontakt, predvsem Ljubljana z okolico, naj mi napiše zs na facebooku ali pa na e-mail tukaj. !!!


lovies, KatjaSpanka







Ni komentarjev:

Objavite komentar