torek, 3. junij 2014

Soraya in facial brush

Drage moje, vse vemo, da je za lepo, sijočo in čvrsto kožo potrebno lepo in predvsem dobro skrbeti. Ker sama sicer nikoli nisem imela posebnih težav z mozoljčki in aknami, se nisem preveč ukvarjala z nego obraza. Do pred pol leta, ko sem zaradi menjave nekih zdravil dobila kar precejšne težave s kožo. Obraz nikakor nisem mogla spraviti nazaj v prvotno, lepo stanje, ko sem poleti še lahko bila brez pudr in sem vseeno imela lepo kožo. Od takrat se trudim najti izdelke, ki bi mi pomagali priti do take kože na obrazu.

Pred nekaj tedni sem na blogih in facebook straneh zasledila ogromno o podjetju Soraya. Ko sem prebrala nekaj iskrenih ocen njihovih izdelkov, sem se odločila, da tudi sama preizkusim njihove stvari. Mogoče bi pa to pomagalo, če že Neutrogena, Nivea, Garnier, Vichy, Afrodita in podobni niso pomagali. Preden sem brezglavo hitela naročat njihove izdelke, sem se preko maila pozanimala, kaj bi mojemu tipu kože najbolj ustrezalo. Zelo prijazna Hana mi je skoraj takoj odgovorila na moja vprašanja in mi predlagala So pretty piling z marelico, orehom in salicilno kislino, tonik brez alkohola za vse tipe kože in BB kremo. Poleg predlaganih izdelkov mi je še svetovala, kako in kdaj naj katerega uporabim. 

Hana: "Prvi izdelek, ki bo verjetno pri vaši negi postal nepogrešljiv, bo piling z marelico, orehom in salicilno kislino, saj vam bo pomagal kar pri treh izzivih: salicilna kislina pomirja vnetja (mozolje), odstranjuje odmrle celice in odkriva svežo in zdravo tako suho kot mastno kožo, trdi delci bodo z nežno masažo pomagali odmašiti tudi pore, tako da bo v vseh pogledih bolje :) Vendar pa vas opozarjam, da morate piling uporabljati nežno, saj drugače povzročate več škode kot koristi. "

No, na koncu sem se odločila za piling in tonik, ker imam nekaj BB krem že doma in bom najprej porabila tiste. Piling sem do zdaj uporabila le 2x, ampak moram reči da se že po drugem nanosu vidi in občuti izboljšanje kože. Na pogled je veliko bolj čista, prav tako pa se mi ne delajo več majhni rdeči mozoljčki. Tonik - SUPER stvar! Še nisem preizkusila boljšega tonika, ker Sorayin pusti tako mehko in nežno kožo, da kar verjet ne moreš. Komaj čakam, da pridem do najboljših rezultatov še pred poletjem! :)


Poleg teh izdelkov pa uporabljam tudi facial brush oziroma po naše "ščetko za  obraz". Le-ta z odstranjevalcem ličil v gelu ter vodo globinsko očisti kožo in jo pripravi na piling oziroma tonik. Zareeees odstrani vsa ličila! Neboste verjele, ampak ko sem jo prvič preizkusila sem se zgrozila, kaj sem puščala vsa ta leta na obrazu misleč, da sem vse spravila dol le z vatko in odstranjevalcem ličil. Ščetko pred uporabo zmočim pod mlačno vodo, s tem pa poskrbim, da so njene ščetine ravno prav "grobe" (v resnici so prav mehke!). Dobila sem jo v Mullerju za približno 2,50€. Če lahko, jo kupite, ker je zares odlična! :)

Če potegnem črto, imam Sorayine izdelke in tole ščetko šele kakšen teden, pa se izboljšanje kože že malo pozna. Definitivno del moje nove nege obraza, kmalu pa bom verjetno naročila še kakšne Sorayine izdelke, na primer BB kremo, ki je odlična za poletje - lahka ter prekrivna za izenačenje tena kože! :)

P.s. podjetju Soraya lahko slediš TUKAJ, če pa želiš naročiti njihove izdelke, lahko to storiš tukaj.

lovies, KatjaSpanka

Ni komentarjev:

Objavite komentar